lauantai 30. syyskuuta 2023

Syyskuu 2023 - Teetä ja läsnäoloa

Olin puolet kuukaudesta erittäin elinvoimainen ja aikaansaava - ja toisen puoliskon olin kipeänä ja puolitehoinen. Juttua kuitenkin riittää!

---

Taiteen tekeminen kukoisti taas mahtavasti syyskuun ekalla viikolla. Inspiraation visioita tuli kaiken aikaa, vastaanotin enemmän kuin ehdin toteuttaa. Siitä huolimatta energia oli kohdillaan, ja sain paljon tehtyä. Innostuin jopa pitkään aikaan videoista, ja aloin suunnitella ja toteuttaa uutta musiikkivideota. Taiteen kanssa oli sellainen olo, että se tehdään nyt, tai sitä ei tule tehtyä ikinä.



Spirituaalisuus on ollut läsnä, ja erityisen paljon innostuin chakra-meditaatioista ja -mantroista: lam-vam-ram-jam-ham-om. Kaikista hauskin oli sydänchakran mantra. xD Ihan uskomatonta, miten chakra-mantrat tuovat täyttymystä ja läsnäoloa elämään, ja niiden jälkeen on olo, ettei mitään muuta tarvitsekaan. Elän unelmaelämääni, kun toteutan spirituaalisia harjoituksia. Rakastan myös suitsukkeiden polttamista! Chakra-puhdistuksen ohella olen saanut käsiteltäväksi paljon elämäni haastavia teemoja, mistä olen ollut innoissani. Olen taas hiukan lähempänä vapautumista!



Kipeänä sain paljon onnea teen juomisesta. Minulla oli hirveän paha yskä, ja nousin kerran yöllä juomaan teetä, pelaamaan mario kartia ja silittämään kissaa. Se oli kaiken kaikkiaan erityinen hetki. Yöllä on rauhallista ja ihanaa. Tee paransi lukuisat kerrat aamut ja illat! Inkivääri ja Carmolis-karkit ovat myös parasta.



Pelasin myös paljon simssiä ja katsoin telkkaria. Minulla on simssissä astrologinen tallennus, jossa vedic-nakshatroilla on perheet. Olen saanut näistä aktiviteeteista iloa, vaikka pitkät sessiot eivät sovikaan minulle. Tohtori Nowzaradanin puheet sairaalloisen ylipainoisille ihmisille heidän tekosyistään olla syömättä dieetin mukaan on inspiroinut minua omassa elämässäni jumppaamaan kovemmin ja olemaan syömättä karkkia ja ylipäätään tekemään asioita. "90 päivää morsiamena" tiistai-iltana on yksi viikon kohokohtia. Odotan aina innolla sitä! "Sisarvaimot" on kiinnostavassa kohdassa, kun vaimot ryhtyvät pian eroamaan uusissa jaksoissa. "Botched" on vienyt hohdon täysin kauneusleikkauksista, kun näkee paljon epäonnistuneita leikkaustuloksia. On uskomatonta, miten hyvin tohtorit korjaavat epätoivoisen näköiset tapaukset. "Koiralle koti" on myös ihana ohjelma koirien ansiosta, ja "Sinkkuillallinen" on aina kiintoisa myös.

---

Tämä olikin jo viides suosikkipostaus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Euroviisut 2024

Euroviisuista jäi sellainen olo, etten luota enää kyseisen kilpailun rehellisyyteen. Tuntuu, että voittajamaa on sovittu etukäteen tuomarist...