torstai 20. joulukuuta 2018

Temple Body Arts Day 7: Kaia Ra

Multa jäi yksi Tempel Body -päivä välistä. Olin silloin tosi intensiivisessä tilassa, ja mun oli tarkoitus kuunnella varmaan omia tuntemuksia silloin enemmän kuin itse keskustelua. Muutenkin siinä puhuttiin raskaudesta, mikä ei oo mulle kovin ajankohtainen aihe, joten mielenkiintokin vähän katosi. .--D Voisin tietty mennä katsomaan sen haastattelun nyt uusiksikin, mutta ei jaksa! Ei siinä kuitenkaan mitään, tänään uusiin aiheisiin! Kaia Ra esittelee Sophia Coden.
---

Jokainen on viaton, siitä huolimatta mitä kaikkea (kauheaakin) on elämänsä aikana tehnyt tai kokenut. Jokainen on jumalallinen, loistelias sielu, siitä huolimatta osaako ajatella sen niin vaiko ei. Ja jokaisella on yhtäläinen oikeus saavuttaa hurjimmatkin haaveensa, vaikkei osaisikaan nähdä omia mahdollisuuksiaan. Olemme täysin samanarvoisia.

Sophia Coden periaatteet:
1. Mikään ei ikinä voi poistaa viattomuuttasi.
2. Näe itsesi lapsenomaisen taian silmin: Voit olla ihan mikä tahansa. Kaikki on mahdollista.

Kun opimme näkemään itsemme rajattomina, maailma voi näyttää miten voimakkaita olemme. Opimme elämään viattomuutemme ohjaamana, kaikki alkaa selkeytyä, eikä silloin suistu enää pois jumalalliselta tieltä.

Viattomuudella on varjopuoli. Se tekee kaikkensa näyttääkseen itsensä, jos emme ole linjassa itsemme kanssa ja yritämme tehdä sellaisia valintoja, jotka eivät kuulu elämämme polulle. Silloin kaikki hajoaa kappaleiksi eivätkä asiat menekään sillä tavalla, mitä suunnittelimme. Mulle ainakin näin on käynyt jo ihan mahdottoman monta kertaa. .-D Ne ikävät tunnetuskat on meille hyväksi. Ne kertoo, mitä meidän ei ainakaan pidä tehdä elämällämme. Ihmiset voi olla hyvin jääräpäisiä siitä, millainen elämän kuuluisi olla, mutta meidän viattomuus ei hyväksy sitä. Se rakastaa meitä niin paljon, ettei anna meidän mennä itseämme vastaan.

Meille on annettu pelottavan suuri valta. Meidän tehtävä on yhdistyä tähän viattomuuslähteeseen ja tehdä jotain maailmaa muuttavaa sillä. Ole ylpeä kaikesta siitä mitä olet ja mitä olet kokenut, ja tiedosta että sulla on niin paljon annettavaa maailmalle. ♥

Meidän pitää tiedostaa ja ottaa vastuu siitä, mihin käytämme aikamme. Unelmia pitää vaalia, ja niiden eteen on tehtävä töitä (ilolla) ja järjestää aikaa niille päivittäin. Järjestä omia rituaaleja! Kirjoittaminen on hyvin voimakas keino ilmaista sitä, mitä sinulla on sanottavaa. Kirjoitetut lauseet ikään kuin heräävät eloon. Mitä enemmän kirjoittaa, sitä enemmän sanoma selkenee. Fyysinen treeni on myös tärkeää. Kehomme voimakkuus on yhteydessä mielemme voimaan. Intuitiolla ja itseä kuuntelemalla löytää oikean liikuntamuodon. Kaia mainitsi joogan ja tanssimisen. On tosi tärkeää, että näemme kehomme pyhänä temppelinä, jolle haluamme tarjota parhainta parasta. Ravita kehomme terveellisellä ruualla ja rauhoittaa sielua meditoimalla.

Mun mielestä oli ihana kuulla tämä, koska huomaan aina uudelleen, että mä olen jo oikealla tiellä. Mä olen harjoittanut jo noita kaikkia yllämainittuja juttuja. Omassa elämässäni löysin ensin meditoimisen riemun. Heti sen perään aloin tanssia ja lopulta myös joogata ja treenata. Ruokavalio on sitten seuraava kohde! Kirjoittaminen on ollut mulle aina luontevaa, mutta vähään aikaan en oo kirjoittanut "kunnolla" sydämeni viisaudesta. Mun pitää vaan kiinnittää huomiota siihen, kuinka tosissani olen ja miten säännöllisesti niitä harjoitan. Ehkä tuoda jopa hitunen taianomaisuutta, iloa ja keveyttä mukaan. Silloin kaikki tulee lopullisesti muuttumaan. Voin sanoa, että tällä hetkellä elän parasta aikaa mitä koskaan elämässäni.

Mun oma luottamus kasvaa päivä päivältä vahvemmaksi näitä upeita naisia kuunnellessa! Kaia oli erittäin inspiroiva puhuja.

2 kommenttia:

  1. Tästä jäi jo toiveikkaampi mieli mitä eilisestä postauksesta! Hyvä just kuulla miten tanssi, jooga ja kirjoittaminen on hyväksi. .-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes loistavaa! Kyllä! On hauska huomata, miten on ihan vahingossa täyttänyt elämänsä parantavalla ajanvietteellä. .-D Kiitos kommentista. .->

      Poista

Euroviisut 2024

Euroviisuista jäi sellainen olo, etten luota enää kyseisen kilpailun rehellisyyteen. Tuntuu, että voittajamaa on sovittu etukäteen tuomarist...