maanantai 10. joulukuuta 2018

Numerologiaa

Katsoin tämän erittäin loistavan kattavan videon, tein pari laskelmaa omien numeroiden kanssa ja tulkitsin "tuloksia". .-D Mä olin jopa joskus jo julkaissut tän postauksen hetkeksi aikaa, mutta piilotin sen korjatakseni pari juttua. Nyt laitan tän lopullisesti esille. .-D



Oleelliset numerot: (Täällä on selitetty hyvin, ja siellä on kunkin kirjaimen numerotaulukko)
  • Birthday number (Lasketaan yhteen syntymäpäivä)
  • Lifepath number (Lasketaan yhteen syntymäpäivä, -kuukausi ja -vuosi)
  • Name Number (Lasketaan yhteen koko nimen kaikki kirjaimet)
  • Soul urge (Lasketaan yhteen koko nimen kaikki vokaalit)
  • Personality number (Lasketaan yhteen koko nimen kaikki konsonantit)
  • Attitude number (Lasketaan yhteen syntymäpäivä ja -kuukausi)

Omat tulokseni: (Mun käännöstaitoihin ei oo välttämättä luottamista)
  • Name number (luonne) 1: Johtaja-ainesta, energinen, ego
  • Birthday number (perusluonne) 6: Harmooninen, rakkaus&rauha, uhrautuva, hellivä, vetovoimainen
  • Soul urge number (kertoo sisimmät haaveet) 3: Haluaa nauttia elämästä, on optimistinen ja iloinen
  • Attitude number (kertoo kuinka reagoi ulkomaailmaan) 3: Viihdyttää ihmisiä, saa muut nauramaan, on onnellinen ja onnekas
  • Personality number (kertoo miten ihmiset näkevät sinut) 7: Ihmiset ei osaa lukea sua ja näkevät sut mysteerisenä
  • Lifepath (asiat jotka täyttävät sinut ja mitä mihin suuntaan kuljet elämässä) 9: Johtaa rakkaudella, on uhrautuvainen. Käyttää voimavarojaan paremman eteen.

Yhteenveto:
Löydän tuosta kuvauksesta itseni. En ole ennen tajunnut, miten paljon mussa on 3-energiaa. Mulle on oikeestaan luontevaa olla sellainen ilopilleri. Mä keksin paljon sisäpiirivitsejä, jotka on hauskaa just sille tietylle ihmiselle, jonka kanssa oon viettäny aikaa. Teen aina hauskoja ilmeitä ja liikkeitä, ja ihmiset nauraa mulle. Ylipäätään haluan olla sellainen positiivinen tyyppi, joka tuo iloa muiden elämään. Toi Lifepath-9 tosin kyllä vakavoittaa mua ja tuo eteen kaikenlaista hankaluutta ja opettaa olemaan nöyrempi ja varmaan jopa parempi ihminen. 6-numero sopii hyvin yhteen 9:n kanssa. Mä en oo kuitenkaan mikään "ylihyvä", koska 1-numero tuo mulle oman egoni esiin ja muuta kivaa.
Mun elämäntarkoitus on kuitenkin olla hyvä johtaja, joka kuitenkin haluaa osata nauttia elämästä. (1, 9, 3) 7-numero on mulle aika ilmiselvä: Oon kuullut monta kertaa että oon niin mysteerinen.

Semmosta tänään. .-D Mä rakastan numerologiaa, kun se on jotenkin niin loogista ja ihanaa.

2 kommenttia:

  1. Tää on kyllä häiriintynyt postaus, ensin ei näy lukemistossa ja kommenttikaan ei suostu tulemaan. .-o Mut niin, en jaksa omia lukuja laskea niin tyydyin vain lukemaan nuo sinun tulokset. En myöskään jaksa avata postausta omalla selaimella niin kommentti tulee epäkirjautuneena. .-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienosti paikansit vammaisen postauksen, ja saatiin asia kuntoon. .-) Mä lasken sulle joskus noi numerot ja haen vastaukset tolta videolta. .-D Sulle tuli 9 aika monta kertaa noista helposti laskettavista. Kiva että kommentoit, kiitos. .-)

      Poista

Euroviisut 2024

Euroviisuista jäi sellainen olo, etten luota enää kyseisen kilpailun rehellisyyteen. Tuntuu, että voittajamaa on sovittu etukäteen tuomarist...