keskiviikko 12. joulukuuta 2018

Brittijulkkikset mahtiunissa

Mä oon nähnyt viime aikoina paljon hauskoja unia, joten kirjoitan pari niistä taas ylös blogiin. .-D Kirjoitan tällä kertaa unia, jossa on ollut mukana tähtiä Briteistä!

---

Tanssitunnilla Joen ja Diannen kanssa

Mä olin mukana Strictly Come Dancing -ohjelmassa. Mä olin nipin napin selvinnyt edellisestä tanssiviikosta. Mun tanssiopettaja oli Dianne Buswell, ja hän tanssi sekä mun että Joe Suggin kanssa. Hänellä oli siis kaksi paria. .--D Dianne vaan tykkäsi tanssia mieluummin Joen kanssa, koska tämä oppi askeleet nopeammin kuin minä ja oli muutenkin mua lahjakkaampi.


Istuttiin kaikki kolmisteen tanssisalin lattialla, ja Dianne valitteli sitä, että nyt hän joutui keksimään koreografiat meille molemmille. Dianne kertoi ostaneensa ensimmäistä kertaa elämässään makuupussin. Aikataulu oli niin tiivis, ettei Dianne ehtisi käydä kotonaan nukkumassa, vaan hänen olisi valvottava koko yö, jotta seuraavana päivänä meille kummallekin parille olisi valmiit suunnitelmat tanssiharjoituksiin. Me kokeiltiin Diannen kanssa jotain askeliakin, mutta hän ei näyttänyt ollenkaan tyytyväiseltä mun suoritukseen. Me aiottiin tanssia Mørlandin & Debrah Scarlettin kappale "A Monster Like Me". Dianne puhui muuten sujuvaa suomenkieltä.


Mua harmitti nähdä Dianne niin uupuneena, joten päätin auttaa häntä ja ehdotin että kohdassa "Just go to find the prince you thought you found in me" lähdettäisiin kummatkin juoksemaan päinvastaisiin suuntiin, eri puolille tanssilavaa. Dianne siihen vain totesi ärtyneenä, että hän ei ole vielä tiedä, millainen meidän tuleva koreografia on, joten hänen on nyt paha ottaa vastaan mitään ehdotuksiakaan. Mä en joko tajunnut tai sitten en ottanut itseeni Diannen äkää, vaan mä olin edelleen vaan hilpeän iloisella mielellä.

Mä juttelin jotain Joen kanssa ja kerroin, miten hienosti hän on mun mielestä tanssinut kilpailun aikana. Sanoin jotain, että muistan paljon paremmin Joen eri tanssisuoritukset kuin omani. En yhtään muistanut, minkälaisia tansseja olin itse vetänyt läpi. .-D (Siksi tietenkin koska en ole koko kisassa mukana, niin enhän mä voikaan muistaa edellisiä tansseja, mutta huvittavaa silti.) Joe taisi siihen vaan hymyillä ja naurahtaa vähän vaivaantuneesti. Mä ihmettelin vielä sitäkin, että olin päässyt jatkoon ja tosi pitkälle koko kisassa. xD

Tajusin etteihän tää uni niin hullu olekaan. Nyt Joe ja Dianne ovat päässeet niin pitkälle kisassa, että heidän pitää opetella kaksi tanssia viikossa, ja mä oon siinä hengessä mukana unieni kautta. .-D

---

Hurtsin keikalla



Minä ja Kasa oltiin Hurtsin keikalla. Adam tosin ei ollut lavalla, vaan Theo esiintyi yksin. Hänellä tosin oli neljä blondia naistaustalaulajaa, mutta hekään eivät olleet Theon kanssa lavalla, vaan sivussa. Se ei ollutkaan mikään tavallinen keikka, vaan laulujen soittelun lisäksi meneillään oli myös jonkinlainen näytelmä. Musta tuntuu, että joku ritari siinä ainakin välillä edes-takaisin juoksenteli. Minä ja Kasa seurattiin esitystä aluksi eri puolilta salia, mutta päätin sitten siirtyä jossain vaiheessa Kasan viereen. Väkeä oli paikalla aika vähän, joten siirtyminen onnistui helposti. Uusi paikka oli ihan taustalaulajien vieressä, ja heidän laulunsa kuului aivan sairaan kovalla. Mun ilme oli varmaan aika yllättynyt, sillä Kasa kertoi mulle itsekin kuulevansa siitä kohtaa taustalaulajat paljon paremmin kuin Theon itse. Näytelmä jatkui, ja joku vieritti jonkin pyöreän asian prinssiä kohti, mutta se jäi ihan puolitiehen, just siihen mun kohdalle. Theo tais pyytää mua vierittämään sen asian eteenpäin. Kasa kysyi, liikutuinko mä siitä nyt paljonkin, kun Theo oli antanut mulle sellaisen käskyn. Ihmettelin kysymystä mutta huomasin, että mun silmistä valui vaan kyyneliä. .-D

Esitys loppui, ja Theo astui pois lavalta. Yhtäkkiä ihmisiä tuntuikin olevan paikalla ihan hirveästi, ja kaikki lähtivät juoksemaan Theoa kohden, minä ja Kasa oltiin ensimmäisten joukossa. Theo oli kauhuissaan tilanteesta ja oli menossa johonkin takahuoneeseen, mutta turvamies ei päästänyt häntä menemään! Theon kasvoilta huomasi "no voi hitsi, mitä mä nyt teen?" -ilmeen. Mä tajusin, ettei Theo varmaan tykkää siitä, jos me hypätään sen päälle hulluina faneina, joten siksi mä päätin vaan pysähtyä hänen eteensä huutaen: "We love you! You was awesome!" (Herättyäni tajusin, että munhan olisi pitänyt sanoa "were", mutta niin .--D) Theon kauhuilme hälveni pois, ja hän alkoi hymyillä. .->

Unen lopussa oli jokin hölmö kohta. Ihmiset jonotti johonkin, mutta minä ja Kasa päätettiin vaan kävellä suoraan pois. Meidän käskettiin jollain kortilla vetää joku viivakoodijuttu ennen lähtöä jollain laitteella. Tehtiin se, mutta "kuittiin" tulikin lukemaan joku ohjeistus, että meidän olis pitänyt hakea ensin jokin juttu (, mitä ne kaikki oli jonottaneet), jotta se homma onnistuisi oikeaoppisesti. Mä kuitenkin vaan nappasin sen kuitin ja kävelin vaivihkaa pois ihan kuin kaikki olisi mennyt niin kuin pitikin. Ne jonottajatyypit tosin varmasti tajusi sen mokan. .--DD

---

Niistähän tulikin pitkät tarinat.

2 kommenttia:

  1. Huh kun taas nauratti lukea näitä sun unia. XD Mahtava tuo muokkaamasi yhteiskuva Joen ja Diannen kanssa, ehkä jos te oikeesti tanssisitte kolmisteen niin säkin olisit osana noita reagointivideoita. .-D Dianne ei kyllä tuntunut yhtään arvostavan sun läsnäoloa kun joutui keksimään niin paljon tansseja. .-D Huvitti toteamuksesi siitä että muistat Joen tanssit paremmin kuin omasi. .-DDD Eikä toi pallonpyöritysliikutus. XDDDD Hauska toikin miten herättyäsi aloit miettiä unipuheidesi kielioppia. .--D Lisää unipostauksia, nää on hauskoja. .--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, ihanaa että sait hyvät naurut! <3 Toi Joe&Dianne-kuva on aika hauska. Mun pää jäi vaan vähän pieneksi siinä. .-D Joo olis kivaa olla reagoimassa tansseihin! Yleensä mä unissa puhun mahdottoman hyvää enkkua, mutta tossa unessa tuli kielioppimoka. .-D Unet on kyllä mielenkiintoisia, ja kirjoitan niitä varmasti jatkossakin lisää, kunhan näen vaan ensin lisää laatu-unia. .-D Sun kommentti oli tosi hauska ja piristävä, kiitos. .--) <3

      Poista

Euroviisut 2024

Euroviisuista jäi sellainen olo, etten luota enää kyseisen kilpailun rehellisyyteen. Tuntuu, että voittajamaa on sovittu etukäteen tuomarist...