torstai 6. joulukuuta 2018

Rikas & Onnellinen Nainen 2

Tiina Nurmi järjesti jälleen ihanan ilmaisen Rikas & Onnellinen Nainen -workshopin. Tällä kertaa olin vähän väsynyt enkä pystynyt keskittymään ihan niin hyvin kuin viime illassa, mutta päätin kuitenkin kirjoittaa tapahtumasta jotain ylös. .-) Rikkaudella Tiina ei tarkoita pelkästään rahaa, vaan suurenmoista täyttymyksellistä iloa ihan jokaisella elämänalueella, minkä me jokainen ansaitsemme.


Tiina kertoi omakohtaisen tarinan parisuhteesta narsistin kanssa. Vaikka hän olikin säkenöivä ja iloinen nainen intuitiivisilla selvännäkökyvyillä, päätyi hän silti palvelemaan narsistimiehen päämääriä, eikä hän meinannut millään päästä irti siitä suhteesta. Mies käytti häntä hyväksi kaikilla elämän osa-alueilla ja teoillaan hän rikkoi Tiinan kauniin energiakentän. Siitä huolimatta Tiina nousi jälleen taas jaloilleen ja rakensi itsensä uudelleen kuntoon. Hän oivalsi, että kaikki ihmiset eivät vaan halua palvella valoa, eikä heitä silloin voi auttaa ja pakottaa muutokseen. Tällaiset tarinat on todella inspiroivia. Ne todistavat että kuka vaan menneisyydestä huolimatta pystyy palaamaan omaan voimaansa takaisin.

Meidät on tässä yhteiskunnassa opetettu elämään maskuliinienergian kautta. Mä ainakin elin elämääni todella pitkään pelkästään suorittaen, vaikken tuntenut minkäänlaista iloa tekemääni asiaa kohtaan. Sitten mä aina ihmettelin, miksi mulle nousee pintaan negatiivisia tunteita. Nehän koittivat silloin viestittää, että mun elämä on menossa väärään suuntaan. Vasta pari vuotta sitten, vuoden 2016 lopussa mulle tuli vastaan Hennan ilmainen Jumalatar-kurssi(, mitä ei kyllä enää näytä olevan saatavulla .-O), joka johdatti mut takaisin feminiinisen energian pariin. Se oli mulle todella iso juttu silloin. Musta tuntui, että olin löytänyt jotain, mitä olin etsinyt ainakin viimeiset 10 vuotta. .-D Sen jälkeen mun elämään saapuivatkin tosi nopeasti myös enkelit ja yksisarviset. .-) Mä näen feminiinisen energian pehmeytenä ja myötätuntona, ja sellaisessa olotilassahan on ihana elää. .-D



Tiina toi esiin käsitteet voimattomasta ja voimallisesta naisesta. Voimaton nainen mm. miellyttää muita unohtaen omat toiveet ja tarpeet, on riippuvainen muista, tuntee tyhjää ja on vähän hukassa. Voimallinen nainen puolestaan on tästä vastakohta, eli hän kuuntelee intuitiotaan, toteuttaa unelmiaan ja tavoitteitaan anteeksipyytämättä keneltäkään ja säkenöi omaa ainutlaatuista valoaan. (Multa meni tää vähän ohi, kun aloin miettiä kaikkia mun omia huonoja kokemuksia, mutta tällä mennään. .-D) Onneksi nykyään oon menossa voimallista naista kohti, mutta mulla on edelleen myös voimattoman naisen puolia itsessäni. Se on oikeestaan jopa ymmärrettävää ja aivan ok, koska mä ainakin opin sen käyttäytymismallin kotoa (sekä kouluista erilaisten ikävien tilanteiden myötä). On kuitenkin tärkeää olla itselle rehellinen.

Onneksi Tiina kertoi myös askeleet siihen, miten omaan voimaan voi astua takaisin! (En oikein tiiä miten tää kannattaisi tehdä, joten taidan laittaa vaan kaikki vinkit putkeen. .-D) Kannattaa vähän kuulostella ja miettiä, mitä nämä kohdat tarkoittavat juuri sun kohdalla.
  • Tutustu omaan ainutlaatuiseen feminiinienergiaan. (Hyvästele pelot.)
  • Tee asioita ilolla.
  • Oman pyhän puun kasvattaminen
  • Taianomaisuuttasi ei voi mitenkään vangita! (Älä siis pelkää muutosta.)
  • Tarvitset glamouria, positiivisia ihmissuhteita, hyväksyntää, iloa ja onnellisuutta.
  • Sinulla on valta valita, kuinka paljon elämässäsi käytät maskuliini- ja feminiinienergiaa.
  • Mikä osa sinussa pelkää omaa kauneinta voimaasi? Miksi pienennät itseäsi?
  • Opettele rakastamaan itseäsi ehdoitta.
  • Löydä halu elää enemmän. Universumi tukee ja haluaa sinun löytävän runsauden.
  • Löydä elämälle selkeä suunta, jotta epävarmuus ei ole enää runsauden tiellä.
  • Sinulla on valta valita, mikä on voimanlähteesi. Olet valoa enemmän kuin mitään muuta.

Tiinan viime iltamassa tarkastelimme omaa pyhää naiseuden puutamme. Omat valintamme, tunteemme ja mielialamme joko kasvattavat tai kuihduttavat puutamme. Viimeksi mun puu oli hyvin hento, ja se oli täynnä pinkkejä kukkasia. Tällä kertaa kun palasin puun äärelle, oli sen runko vahvistunut todella paljon, pituutta oli tullut huimasti lisää, ja puussa oli kultaisia lehtiä! ♥ Mä halasin omaa pyhää puutani, minkä seurauksena mun jalkapohjista kasvoi juuret kiinni puun juuriin. Imin juurien kautta ravintoa, mikä tuntui tosi ihanalta ja hyvältä. Sen seurauksena minä vahvistuin, ja puu kasvoi hurjasti lisää. Tällä mulle haluttiin varmaan osoittaa, millä tavalla minä ja mun puu ollaan yhteydessä, ja kuinka mun olotila vaikuttaa mun puun olotilaan.


Yleensä mä pyrin kirjoittamaan tänne blogiin aina, kun olen tosi inspiroitunut ja iloinen. Oonhan sitä tietty nytkin, mutta tällä kertaa kirjoitin myös vähän latistavista jutuistakin. Tavallaan mä haluan kuitenkin opetella hyväksymään ne tunteet sellaisina kuin ne ilmenee. Tää hetki on täydellinen. .-)

2 kommenttia:

  1. Pakko tähän alkuun sanoa miten tuijotin tossa kuvassa sun jalassa olevaa mustelmaa. .-D Oon taas niin reippaasti tuolla voimattoman naisen puolella, mut oikeestaan oon niin tottunut ettei se edes haittaa. Jossain näissä iltamissa kysyttiin onko valmis muutokseen ylös kurjuudesta, ja mä vastasin mielessäni "en tiedä". Ehkä mäkin vielä joskus löydän jonkin suuntaa antavan jutun josta inspiroitua, mutta siihen asti täytyy elää päivä kerrallaan pienempien iloa ja voimaa tuottavien asioiden kautta. .-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika hauska, mä en edes huomannut koko mustelmaa kuvia muokatessa. .-D Onhan se siinä aika kunniapaikalla hyvin esillä! On parempi elää niiden pienempien ilojen kanssa kuin sellaisessa "voi hitsi kun en ole tarpeeksi pitkällä kehitykseni kanssa"-olossa. Sulla on hyvä näkemys. .-) On tärkeää olla kiitollinen siitä, mitä tällä hetkellä on ja olla siitä onnellinen. .-) Kaikki tulee kyllä oikeaan aikaan! Kiitos kommentista. .-) <3 Paljon valoa sinulle!

      Poista

Euroviisut 2024

Euroviisuista jäi sellainen olo, etten luota enää kyseisen kilpailun rehellisyyteen. Tuntuu, että voittajamaa on sovittu etukäteen tuomarist...