sunnuntai 23. joulukuuta 2018

Jos mun kasvot olisi symmetriset...

Kerran mä törmäsin sellaiseen videoon, jossa joku ihminen oli kopioinut puolet kasvoistaan, muuttanut toisen puolen peilikuvaksi, jolloin muodostuu uudenlaiset, täysin symmetriset kasvot. Kenenkään kasvojen ja kehon oikea ja vasen puoli ei ole täysin symmetriset. Mun kohdalla tämmöiset kokeilut on tosi mielenkiintoisia, koska mä olen todella epäsymmetrinen ihminen ihan kaikin puolin. .-D Aattelin sitten itsekin katsoa, mitä tapahtuu, jos teen itsestäni täysin symmetrisen. Olin joskus maaliskuussa? (.-o) ottanut kuvat valmiiksi, ja nyt ne tuli uudestaan vastaan, joten aika on koittanut!


Tää on aivan kammottavaa!! .--DDD Mä olen tiedostanut sen, että mun oikea puoli on kulmikas ja vasen vähän pehmeämmähkö. Oikeella puolella mulla ei näy silmäluomea ollenkaan, vasemmalla on pieni suiru. Vasemmalla puolella mulla on kaks hymykuoppaa mutta oikeella vaan yks. Kun oon yhdistänyt oikeat puolet, nenän ja huulten muoto on musta tosi oudonnäköiset. .-D Sillä puolella alkuperäinen kuva oli kyllä vähän varjoisampi, että noi muodot nyt oikein pomppaa tuolta... Vasen puoli on paljon sirompi, ja se näyttää omaan silmään tutummalta näöltä kuin oikea. Hammaslääkärikin mittasi, että mun hampaiden keskikohta on missä sattuu, ja sen näkee tosta kuvastakin. .--D Kulmakarvatkin on ihan erilaiset. Mun on niin vaikea edes nyppiä niitä hyvään malliin, kun karvat kasvaa kummallakin puolella ihan oman mielensä mukaan eri tavalla. Tai siis mun pitää tiedostaa se, nyppiä ne eri tavalla, jotta saisin symmetrisen lopputuloksen... Mutta onhan tämä siis aivan järkyttävää. Ens kerralla pitäis ottaa kuva varmaan koko pituudelta ja hirvistyä sitten uudelleen. .--DD

2 kommenttia:

  1. Aika hauska. .--D Tuo oikeanpuoleinen nenä on niin ison näköinen. .-D Ja noi hymykuvien hampaat. .---D Jännä toi silmäluomijuttu. Nyt aloin vaan miettiä miten tyhmältä nää näyttäis mulla kun saisin taas tyyliin toisen silmän enemmän auki mitä toisen. XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, toi oikeanpuoleinen nenä näyttää ihan valtavalta, vasen taas näyttää hirmu pieneltä. .-D Ah hampaita, mun suosikki on toi pikkuhammas keskellä. .--DD Vasen taas on joku jyrsijä! Sulla on kyllä hyvät viirusilmät. .-D Jos haluaa järkyttää itseään, tämmöisen kokeilu on siihen hyvä tapa. .-DD Kiitos kommentista! Hyvää joulua. <3

      Poista

Euroviisut 2024

Euroviisuista jäi sellainen olo, etten luota enää kyseisen kilpailun rehellisyyteen. Tuntuu, että voittajamaa on sovittu etukäteen tuomarist...