sunnuntai 30. joulukuuta 2018

Vuoden 2018 merkittävimmät laulut

Keräsin kaikki tämän vuoden mahtikappaleet, joita oon tykännyt kuunnella. .-D (Vaikka voihan se olla mahdollista, että jotain unohtui.) Isommalla lukevat kappaleet oli mulle kaikista merkittävämpiä. .-) Keräsin kaikista myös pienen sanoitusnäytteen. .-)
---

4 Non Blondes - What's Up
"The world was made up of this brotherhood of man"

Alice Cooper - Poison
"I wanna hold you, but my senses tell me to stop"

Blue - Sorry Seems To Be The Hardest Word
"It's a sad, sad situation"

Blue - U Make Me Wanna
"You make me wanna surrender my soul"

Britney Spears - Radar
"His eyes see right to my soul"

Britney Spears - Womanizer
"But no way I'm ever gonna fall for you, never you, baby"


Charles & Eddie - Would I Lie To You?
"You can read my diary, you're in every line"




Cheryl Cole - 3 Words
"One day you gonna be my wife"

Cheryl Cole - Parachute
"Won't tell anybody how you turn my world around"

Cheryl - I Don't Care
"It feels so fucking good to say"

Cheryl - Only Human
"You are the universe"

Cheryl - Call My Name
"You got me confused by the way I've changed"


Fall Out Boy - Hold Me Tight Or Don't
"This isn't how our story ends"

Franz Ferdinand - Take Me Out
"I say don't you know
You say you don't know"


Girls Aloud - Something New
"Gotta let this go cause I feel so free"

Girls Aloud - Can't Speak French
"I'll let the funky music do the talking talking"

George Michael - White Light
"I thank you I'm alive"

George Michael - Father Figure
"That's all I wanted: Something special, something sacred"



Hurts - Walk Away
"It's time for better days"

Hurts - Help
"I'm sick and tired of being afraid"

Hurts - Wings
Wrap your wings around my body


Hurts - Sandman
"Sing me to sleep tonight
And don't bring me back to life"


Hurts - Mercy
"Caress me with pain"

Hurts - Ready To Go
"You catch her eye, and it makes you freeze"


Jeffree Star - Beauty Killer
"I may be easy, easy to hate"



Kylie Minogue - Confide In Me
"I can keep a secret
And throw away the key"


Kylie Minogue - Did It Again
"Clever girl
Think you are but you think too much"


Kylie Minogue - Please Stay
"I lose it every time I'm close to you"


Lola Blanc - Don't Say You Do
"If you don't want it? Why'd you take it?"

Mika - Happy Ending
"If I pretend that nothin' ever went wrong"

Mika - Rain
"I'm ready for
More than this
Whatever it is"


Mika - Kick Ass
"We are young
We are strong"


Måns Zelmerlöw - Hanging On To Nothing
"Every time that you leave me I am loving it"



Natalia Kills - Mirrors
"Sweetheart, I'm the boss"

Natalia Kills - Activate My Heart
"Don't think my heart is just a hard drive"

Nicola Roberts - Yo-yo
"Voodoo, yoga, diet soda, so just look at me now"


Red - Perfect Life
"All I see is a perfect lie"

Red - Yours Again
"I need your light again"


Saara Aalto - Queens
"We make the rules so that we can break them"

Sarbel - Yassou Maria
"Moves like Aphrodite"

Spandau Ballet - Gold
"My love is like a high prison wall"



Soft Cell - Baby Doll
"They'll never know the hurt that you feel inside"

Soft Cell - Martin
"Martin has hallucinations
Dreams that he's dead"


The Cranberries - Zombie
"When the violence causes silence"

The Pretty Reckless - Make Me Wanna Die
"I could belong to the night"

The Pussycat Dolls - Hush Hush
"I never needed you for judgement"

Wham! - Freedom
"Like a prisoner who has his own key"

will.i.am - Heartbreaker
"I hurt the sweetest thang thats on the map"


---

Hirveetä, en meinannut saada tätä postausta millään valmiiksi, kun joka päivä tuli uusia lauluja mieleen. .--D Nyt tää vähän paisui, mutta ei se haittaa!

2 kommenttia:

  1. Jopas olikin pitkä biisilista! Oli hauska seurata miten laulupelit ja meidän top 30 -biisilistat oli vaikuttaneet tähän, ja sit oli tietysti paljon biisejä joita en edes tunne. .-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Mitä mä olisin ilman Alice Cooperia ja Eddietä? <3 (Sori Charles. .-D) Mikaa ja Hurtsia pääsi myös paljon listalle. .-D Kiitos kommentista. <3

      Poista

Euroviisut 2024

Euroviisuista jäi sellainen olo, etten luota enää kyseisen kilpailun rehellisyyteen. Tuntuu, että voittajamaa on sovittu etukäteen tuomarist...