tiistai 18. joulukuuta 2018

Gallup!

Minä ja Kasa keksimme toisillemme postausideat/gallupit tämän päivän postauksiin. Käykäähän kaikki siis vilkaisemassa Kasan blogia, niin saatte selville mitä mä keksin hänelle! Linkki postaukseen. Muutenkin Kasan blogmas on ollut iloista luettavaa. .-) Kasa haastoi mut vastaamaan kinkkisiin kysymyksiin!
---

Kysymyksiä:

Mikä on paras (/parhaat) näkemäsi TV-sarjan kauden päätösjakso?
Tää on paha kysymys, koska tosi moniin päätösjaksoihin on panostettu hurjasti, ja silloin tapahtuu kaikista jännimmät jutut! Siitä huolimatta tätä kysymystä miettiessä mulle tulee mieleen vain oikeestaan yksi "kandidaatti" tähän kategoriaan, ja se on Havaiji 5-0:n ekan kauden päätösjakso. Kun näin sen ekaa kertaa, olin järkyttynyt pari seuraavaa päivää. .--DD Oli kamalaa miten Steve oltiin lavastettu syylliseksi kuvernöörin murhaan. D-.

Esittele päivän asusi!
Mulla on neule, toppi sen alla, farkkulegginsit ja asuun sopivat sukat. .-D

Kuka on ihailemasi henkilö /esikuvasi ja miksi?
Mahtipontisimmat esikuvat on mulle sellaiset ihmiset, jotka jakaa jonkin saman energian mun kanssa. Samankaltaiset energiat mä löydän helposti katsomalla meidän kummankin tähtikarttoja. Mitä enemmän samaa sieltä löytyy, sen parempi. .-D
Esim. Mulla ja George Michaelilla on kummallakin sama Aurinko-, Merkurius-, Venus- ja Mars-merkki, ja ne kaikki on vielä vaan 1-4 astetta erillään toisistaan. Sitten kun tutkitaan asiaa intialaisen astrologian kautta, meidän planeettojen energiat on hyvin samankaltaiset jakaessamme näiltä planeetoilta samat nakshatran padat, mitkä määräytyy juuri planeettojen asteiden mukaan. Ylipäätään se on musta tosi siistiä, miten sykli on ikään kuin alkanut uudestaan. George on kumminkin syntynyt jo aikoja sitten ja mä niin paljon myöhemmin. Ollaan tultu oppimaan osittain samankaltaisia asioita maan päälle. Sitten kun mä löydän samoja energioita joltain maailmaa muuttaneilta menestyneiltä ihmisiltä, luo se mulle uskoa, että mäkin pystyn tekemään jotain mullistavaa omassa elämässäni. .-D Ne ihmiset näyttää mulle mallia, miten sitä mun energiaa voi käyttää. Luonnollisesti siis tykkään Georgen tekemästä musiikista ja ihailen häntä ihmisenä, koska samankaltainen energia vetää toisiaan puoleensa. Opin Georgelta niin paljon pelkästään katsomalla häntä. .-D Meillä ei kuitenkaan ollut Georgen kanssa samanlaista luonnetta, koska meillä on eri nousu- ja Kuu-merkit. .-)

Jos saisit syödä loppu elämäsi vain yhtä ruokaa, mikä se olisi?
Banaaneja. Se on mun lempihedelmä, ja banskut on tosi ravitsevia. .-D (Marley-banaani) Olis ehkä kannattanut valita ihan joku ruokaruoka, missä olis jo sekoiteltu erilaisia raaka-aineita, mutta minä olen apina ja tyydyn banaaniin!

Kerro kolme asiaa jotka tuottavat sinulle iloa.
1. Meditoiminen: On maailman ihanin tunne, kun saa vastaanottaa ja luoda valoisaa energiaa itselleen ja ympärilleen. Silloin on tosi inspiroitunut ja voimakas olo.
2. Muotinäytösmallina oleminen: Mun elämän parhaat kokemukset tuli muotinäytöksistä. Lavalla mun olo oli täysin täyttynyt. Mä olin niin onnellinen ja mukana niissä hetkissä, että musta tuntui etten kaipaa mitään muuta. Vaatekuvaukset ja musavideoiden kuvaaminen (ja ylipäätään videoiden tekeminen) ajaa vähän samaa asiaa ja tuo samankaltaista onnea. .--)
3. Eläinten halaaminen ja silittäminen: Eläimet on niin rakastavia, ja heidän läsnäolonsa hoitaa ihmisiä. On ihanimpia hetkiä ikinä, kun eläinystävä ihan omasta tahdostaan päättää tulla nukkumaan ihan mun viereen. ♥ Kavereiden koirat (ja kissat) on yllättäneet tällä tavoin monta kertaa. .->

Paljasta jokin outo tapasi.
Musta tuntuu, että mä olen tosi outo ihminen ihan kaikin puolin, eikä ne mun oudot piirteet tunnu enää edes oudoilta, joten kerron tässä yhden uuden (oudon) jutun, mikä mulle itselle on vähän aikaa sitten paljastunut. .-D Kun haluan "panostaa" hetkeen, tiedostamattomasti ja huomaamatta tuon kieltäni vähän ulos suusta pystyäkseni tarkempaan suoritukseen. .-D Huvittavaahan tässä on se, että välillä kieli tulee vahingossa ulos ihan yksinkertaisissa aktiviteeteissa, kuten oven avaamisessa tai käytävillä juoksennellessa, jopa hansikkaan laittamisessa käteen...

Kivoin simsperhe nykyisessä pelissä? Entä koko simsajalta?
Paha kysymys! Hyvät ja rasittavat pelikokemukset vaihtelee niin paljon. Esim. Bilehileet on hauskoja, mutta sitten kun se talo alkoi täyttyä miehistä ja lapsista, eikä kukaan mahtunut kulkemaan, niin meni hermot niin monta kertaa. .-D Mun vastaus on Tsaarinen! On hauska pelata itsellään ja katsoa, millainen elämä mulle (ja Kasalle) muodostuu simssissä. .-D
Ehkä mä sanon, että kaikista perheistä kivoin koko sims-ajalta, oli mun oma LC Eksoottinen. Siellä seikkaili tummaihoinen rastahiuksinen Emily keltaisella topilla ja harmailla farkuilla. .-D (Nais-Marley!! .-OO) Mulla kävi mielessä myös Shebala, sillä se oli eka perhe, jossa saatiin sim raskaaksi, ja muutenkin se perhe on luotu jo moneen simssiin. .-) Toni Lorula on aina hauska.

Oletko muuttanut "radikaalisti" mieltäsi jonkin asian suhteen? (esim. aluksi inhosit Mikaa muttet enää yms.)
Mä siis aikoinani inhosin Mikan musiikkia ja koko ihmistä, mutta nyt voin kuunnella häntä hyvillä mielin inspiroituen. Mulle on käynyt noita radikaaleja mielenmuutoksia aika monessa asiassa. Mä ajattelen välillä niin musta-valkoisesti, että muutan mieltäni ääripäästä toiseen. .-D Joskus nuorempana vannoin, etten missään nimessä värjäisi hiuksiani ainakaan punaiseksi, mutta juuri sen värin mä sitten myöhemmin valitsin. .-D Ehkä isoin mielenmuutos tapahtui henkisen heräämisen kautta, jolloin aloin uskoa mm. henkioppaisiin, haamuihin ja edellisiin elämiin. Näen koko maailman paljon laajemmin kuin vaikkapa 5 vuotta sitten. .-D

---

Valitse kivoin näistä:

Fianna | Nevra | Yasmin
Fianna on mun oma rakas Bratz, ja musta tuntuu että lapsena hän oli mun mielestä kaikista Bratzeista kivoin. Rakastan sitä miten mahtipontinen ja ylväs hän on. .-D

Mauri | Kapteeni Tunkki | Eversti Rytinä
Kapteeni Tunkki on jotenkin tosi sympaattinen hahmo, jolla on jalat maassa (tai meressä).

Castiel | Nathaniel | Lysander
Lysander on tosi salaperäinen ja elämänviisas haaveilija. Hän on aina ollut mun mielestä kiehtovin.

Crowmero | Pimpel | Globulosaurus
Mulla on hyviä muistoja Alfredista. Hän oli mukava kumppanieläin. Puppana oli myös ihana, mutta hänellä on niin pieni määrä energiaa, ja jotenkin hänestä ei jäänyt yhtä iloisia muistoja kuin Alfredista. .-o

SAS | SES | SOS
Assarit on SAS. .-D

XMas Tree | Last Christmas | Make It Jingle (tanssit)
Tykkään paljon tosta hullusta Intia-pukkitanssista. .-D Yksi lempitansseja 2015-pelissä, kunhan se tulee sopivasti eikä liian usein mitä jossain vaiheessa.

Kevät | Talvi | Syksy
Valitsin syksyn kauniiden maisemien ja värien takia, mitä tykkään paljon ihailla. .-) +Minä olen syksy!

2 kommenttia:

  1. Olin jotenkin ehtinyt jo unohtaa mitä kaikkea olin ees kysynyt. .-D Havaiji 5-0:n ekan kauden päätösjakso oli kyllä melkoinen kun 5-0 hajosi. Itelle tulee mieleen Salkkareista se kun Kentauri räjähti, Bonesin 3 kauden vika jakso oli musta joskus tosi järkyttävä ja tietysti Hannibalin 1 & 2 kausien molemmat päätösjaksot. Luin että sinulla on Georgen kanssa eri NORSU-merkit. .-D Ihana toi Marley-banaani. XD <3 Loistava toi loppukommentti "minä olen apina ja tyydyn banaaniin!" Mä vastasin joskus tuohon ruokakysymykseen peruna, koska siitä saa mm. sipsejä, ranskiksia ja perunapaistoksia, ja tiedän ainakin etten kyllästyisi koska muutenkin tulee jo syötyä joka päivä perunaa. .---D Eläinten halaaminen. <3 Kisu. <3 Haha nauroin tuolle kielijutulle. .-----D Aika hyvä huomio toi nais-Marley (miten nää Marleyt eksyy koko ajan tähän postaukseen? .-D) ja huvitti toi kuva missä mennään taksiin silleen: "Miten tää toimii?" -asennoilla. .-D Kapteeni Tunkilla on jalat vedessä. <3 Assarit vieköön. .-D Mäkin valitsisin varmaan XMas Treen. .-) Täytyykin mennä lisäämään tämän postauksen linkki omaan gallup-postaukseen. .-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo jes, kohta pääsen lukemaan sen sun postauksen! .-D Hannibalin päätösjaksot on kyllä varsin hurjat. Mun mielestä 2. kauden tilanne oli aika paha. Mulle se Bonesin 3. kauden loppu on oikeestaan ollut jopa pettymys. Tai sitten muistelen jotain omiani. .-D Ihanat norsumerkit. <3<3 Joo, täytyi Marley-banaani laittaa esille, kun sellaisen satuin löytämään. .-D Oli kyllä Marley-postaus, hyvä. .-D Toi perunavastaus on aika ovela. Potusta saa paljon irti. .-D Kisu <3 Joo, siis se meidän taksi-ihmetys on mun suosikkikuva. .-D Kiitos sinulle gallupista ja kommentista! Oli hauska! .-D

      Poista

Euroviisuesiintyjien 2024 horoskooppimerkit (tropical+sidereal)

Minusta on aina mahdottoman jännittävää selvittää viisuesiintyjien aurinkomerkit. Euroviisut on niin visuaalinen ja massiivinen kerran elämä...